Новини

    09.03_Шевченка

    9 березня 2025 року 🎉🇺🇦виповнилося 211 років з дня народження видатного українського поета 🖊️, художника 🎨, громадського діяча ✊Тараса Шевченка. Його творчість стала основою для формування української національної ідентичності 🏆та розвитку нової української літератури 📖.

    Тарас Шевченко – інтелектуал світового рівня 🌍, Пророк і Геній України ⭐. Він не боявся говорити правду 🗣️, а його слова сьогодні актуальні як ніколи:

    🔥НАША ДУМА, НАША ПІСНЯ

    НЕ ВМРЕ, НЕ ЗАГИНЕ…

    ОТ ДЕ, ЛЮДЕ, НАША СЛАВА,

    СЛАВА УКРАЇНИ! 🇺🇦✨

    У рамках заходів 📅, приурочених Шевченківським дням, учителі української мови і літератури ✏️📚Оксана Захарчук, Світлана Киричук, Юлія Кугай і Тетяна Семенюк провели заходи в онлайн-форматі 💻.

    📌Учні 7-Б класу 🏫пригадали основні віхи життя та творчості Кобзаря, дізналися цікаві факти ℹ️про митця, розплутували клубочки поезій 🧶та розшифровували його вислови 🧐.

    📌Учні 8-Б класу ознайомилися з автопортретами митця 🎭, а також із серією портретів "Квантовий стрибок Шевченка" О.Грехова 🎨🔍.

    📌Учні 5-А, 6-А, 7-А, відповідаючи на питання літературної вікторини ❓«Шевченкове слово в наших серцях» ❤️📖, пригадали основні дати, події й місця життєпису Кобзаря 🏡. Зазирнули в «Скриню спогадів» 📦, помандрували сторінками «Тарасових шляхів» 🚶‍♂️📜Оксани Іваненко.

    📌Учні 5-Б класу 🎥переглянули одну із серій проєкту "Книга-мандрівка. Україна" 📺"Як Шевченко зіркою став" ⭐, а потім стали учасниками гри "Шевченкове слово - зброя" ⚔️📜, під час якої дізналися цікаві факти про життя і творчість поета.

    📌Десятикласники 🔎дослідили багатогранність особистості Тараса Шевченка: аналізували поетичний доробок митця ✍️, його здобутки у мистецтві 🖼️, педагогіці 📚, археології 🏺.

    📌Учні 6-Б класу взяли участь у інтелектуально-пізнавальній грі 🎭«Хто я?». Під час заходу звучали вірші Кобзаря 📝, розповіді про життя митця 📖.

    🎊Ці заходи стали чудовою можливістю вшанувати пам’ять великого Кобзаря 🏆, ще раз зануритися в глибину його думок і слова 💙💛.





    15.04.2025 | Aдмін

    Вернутись назад